28/3/17

Lecturas 5º: Sopa de marsopa - Xian 5ºB


Título: Sopa de marsopa
Autora: Isabel Freire
Ilustrador: Jon Puga
Colección: Merlín
Editorial: Xerais

A historia ocorre nunha fábrica e nunha escola. Na fábrica realizan experimentos malignos a cargo do profesor Cellas. A escola está abandoada e no patio Bilbo xogaba ao fútbol.
Os personaxes son cinco nenos e un can. Bilbo é un policía e os outros son o Cellas e os seus secuaces.
O personaxe que máis me gustou foi Bilbo, porque resolve casos e é un gran policía.
O libro me gustou, a miña parte favorita foi cando Bilbo estaba enriba do burato e caeu para abaixo. Rin un montón.
pareceume ben como está resolto o final do libro. Se eu fose o protagonista me embarcaría en máis aventuras, para resolver máis casos.
XIAN 5ºB

No hay comentarios:

Publicar un comentario