26/2/11

A monstroescola (4)

A min gustoume porque había monstros e os monstros eran feos. Había unha profe e oito nenos, e un inspector. Os meus personaxes favoritos son Invi e Peque. Invi non se ve e Peque é de cor vermella.

Julio

Eu penso que o libro da Monstroescola quere ensinarnos a convivir xuntos, dunha raza ou doutra. O meu personaxe preferido é Cacho. A escena que máis me gustou foi cando subían as escaleiras, e gustoume moito porque é de misterio e a min me gustan os misterios.

Brais P.

Este libro gustoume moito porque todos son bos. O personaxe que máis me gustou foi Nefertina porque era graciosa e tiña vendas. A escena que máis me gustou dela foi cando non quería facer as tarefas da casa- Tamén gustoume Peque, é moi bonito. Este conto ensínanos que se pode vivir con calquera persoa.

Gabriela

Gustoume moito porque ensínanos a que monstros e humanos poden convivir xuntos. O meu personaxe favorito é Lupo porque é un lobishome inverso, e me gustan moito os lobishomes inversos. Tamén gustoume porque era moi peludiño. Os debuxos tamén son moi graciosos. A miña parte favorita é cando o inspector sorprendeuse.

Cristian


No hay comentarios:

Publicar un comentario