18/6/10

OS MEGATOXOS (III)



SEGUIMOS OPINANDO


O libro gustoume porque ten moita acción debido a que eles (Ruxe, Ninfa, Faísca e Lúa) sempre están facendo algo, tanto salvando o mundo como facendo esquí, digamos que son de cú inquieto.
Ana Vilanova Iglesias 6º B

O libro dos Megatoxos gustoume moito cando Ninfa e Faisca se bicaron e o que menos me gustou foi cando pelexan contra a máquina metálicxa.O que máis risa me deu foi cando Lúa dixo mal o conxuro e... apareceron 10 Ruxes.Este libro encantoume.
Uriel Pena Acuña 6ºB

O que máis me gustou foi o final, cando conseguiran destruir o diaño e Ruxe convertiuse nunha especie de anxo. O que menos me gustou foi cando foron no submarino, pareceume moi aburrido.

Ángel

A min gustoume moito este liro. O que máis me gustou foi case no final cando loitaban contra a máquina. Pero foi moi tristre que dentro da maquina había un neno, o fillo da Señora Flavia e o Capitan Burela.

Antonio Santos


Gustoume a parte onde descifraron as liñas da parede e tocaron uns tubos de cores para poder abrir a porta. Tamén cando loitaron Faísca e Ezbel. que non se levaban nada ben xuntos, contra unha besta mecánica. Pareceume ben a decisión que tomaron os rapaces entre salvar a un ser querido ou salvar a cidade enteira.

Irene Martínez

No hay comentarios:

Publicar un comentario