14/10/15

Melodías de emocións: Suena la pelota (A. Sanz)

Esta semana tocoulle o turno a Andrea, que nos ven presentar unha canción: Suena la pelota, de Alejandro Sanz.





Me transmite libertade, ganas de vivir toda a vida, amizade, un sentimento especial. E está canción transmíteme ser eu mesma.
Escollín esta canción porque o meu avó a escoitaba, porque coa miña nai lle facía feliz.
Andrea








Escoitamos a canción:





E despois dun intenso debate, estas son as nosas conclusións:

A min me carga as pilas, dame diversión como se estivese nunha película. Tamén me causa alegría e ganas de moverme. Eloi

Me causa alegría, emoción, alégrame o corazón, dame enerxía, éncheme a alma de enerxía, danme ganas de poñerme a bailar. Esta canción me recorda moito a miña nai, que lle gustaba moito Alejandro Sanz. Sabela

A min esta música me causa alegría, ganas de facer cousas, ganas de bailar. Nico

Danme ganas de vivir aventuras e estar feliz de por vida, é moi moi alegre. É moi bonita, exprésame ganas de bailar moito. Diego

A min danme ganas de facer cousas, e tamén moita alegría, e de estar activo. E tamén de cargarme as pilas. Xian

Sinto que podo facer calquera cousa, ata cantar, porque é alegre. Ari

Transmíteme alegría e ganas de facer cousas. Carlos






No hay comentarios:

Publicar un comentario