29/4/12

Que é? Onde está?

Esta creo que foi unha das fotos máis difíciñles. Incluso cunha pista houbo moi poucos que acertaron o que era. David, Valeria e Roque (coa axuda de Clara, a súa irmá, e a súa nai Patricia) foron os tres que averiguaron a resposta correcta. Ademais Roque enviounos unha foto para demostrar onde estaba tomada.
Trátase da igrexa, excolexiata de Cangas. A foto tomouna a nai de Gaby dende un lateral da igrexa.






E agora unha nova foto, enviada por Roque e a súa familia. Eu creo que esta vez é máis fácil.
Xa sabemos o que é, pero... sabedes onde está tomada?


Moitas grazas pola vosa participación.

7 comentarios:

  1. Brais Lagoa29/4/12, 21:43

    Geni eu sabia que era na iglesia solo que non me deu temo a polo. Esa sinal está tomada no porto de Cangas

    ResponderEliminar
  2. Geni, polo bo traballo e a dedicación do voso blog, recibe este premio que che envio.
    Vai recollelo a
    http://anosacaixademusica.blogspot.com.es/2012/05/premio-entre-bloggers-que-guay.html#links

    Un saudiño grande!
    María.-

    ResponderEliminar
  3. esa foto esta tomada no muelle dos barcos veleiros

    ResponderEliminar
  4. julio e a miña nai.5/5/12, 13:18

    Hai varias destas sinais,están situadas no muelle detrás e a carón da lonxa.A ver se teño sorte.

    ResponderEliminar
  5. Darío e o seu pai.5/5/12, 23:16

    Pensamos que está tomada no muelle de Aldán.

    ResponderEliminar
  6. É unha señal que esta no porto xunto a lonxa

    ResponderEliminar
  7. Valeria Rodriguez Jalda8/5/12, 15:43

    Geni,esta foto esta tomada no Porto de Cangas.

    ResponderEliminar