6/7/11

Linguaxe de signos + Aspansim

No mes de xuño Nuria veu ao colexio a explicarnos como se comunicaban as persoas xordas e ensinounos a linguaxe de signos.

Linguaxe de signos on PhotoPeach

 Queredes practicar un pouco a linguaxe de signos? Prestade atención a este vídeo.



Tamén estiveron no colexio membros da asociación Aspansim, que nos ensinaron as actividades que eles fan. Ademais participamos nunha actividade moi bonita na que tivemos que facer un traballo con materiais recollidos na praia. Desta actividade non temos fotos, pero se queredes saber máis sobre esta asocoación, recomendamos que visitedes o seu blog:

http://aspamsim.blogspot.com/

3 comentarios:

  1. Eu coñocia a Nuria e explicou todo moi ben. Bicos a todos/as

    ResponderEliminar
  2. Eu bisiten o blog de aspamsim e me fixen seguidora

    ResponderEliminar
  3. Ola Geni.que tal estas?.
    Teño un problema.Fixen un blog e quero entrar nel dende "ascousasdaclase".E non podo. Que teño que facer?Un saudo.

    ResponderEliminar